keskiviikkona, joulukuuta 24, 2008

Jouluaatto


Tänään on jouluaatto.

Kävin siskon luona joulupuurolla, sitten hyvän ystävän kanssa kävelyllä, hiljaisessa kaupungissa.

Sitten nukuin monen tunnin päikkärit. Avasin lahjat ja meinasi itku tulla, koska nin ihania lahjoja sain ja niin kovasti minua oli muistettu.

Sain kasan ihania kirjoja, kylpytakin, pääkalloessun, villasukat, taulun, kalenterin, sormuksen,,, kaikkea hanaa ja paljon.

Näin paljon minua on ajateltu, vaikka en ole ollut paikalla.

Nyt istun tässä, kävin kuumassa suihkussa ja laitoin uuden aamutakin päälle. Kohta alkaa taas uni painamaan silmää, nin että on pakko mennä sänkyyn ja tutilullaamaan.


Taidan kuitenkin vielä sytyttää par kynttilää, istua hiljaa ja ajatella. Lähettää kiitokseni niille, joille haluan sen sanoa ja ajatuksia ihmisille, jotka ovat minulle tärkeitä.


Täällä minä olen poikien kanssa ja nautin.


Rauhaa, kaikille!

Ei kommentteja: