maanantaina, lokakuuta 22, 2007

Harjoitus tekee mestarin!



Saadakseni edes jonkun tunteen siitä, että aikani on käytetty hyvin, olen alkanut haalia projekteja. Maalausta, kutomista ja korujen tekoa. Eksyin Hobby pointiin tänään. Ostin helmiä ja korujuttuja ja rautalankaa. Olen kamalasti yrittänyt väsätä kaikkea. Sain kaksi korua aikaiseksi, aika avuttomia, mutta harjoitus tekee mestarin. Aloin taas myös maalata, en oikein osaa sitäkään, mutta harjoitus tekee mestarin. Minulla on myös kasa lankoja ja muuta oheismateriaalia, en oikeasti osaa kutoa, mutta harjoitus tekee mestarin. Tuollaisen rannekkeen väsäsin, se kimaltaa niin kivasti.


Tämä on siis teille kaikille muille rähmäkäpylille, rohkaisua. Harjoitus tekee mestarin. Siitä vaan kamat käteen ja menoksi, jos minä osaan osaatte tekin. Ruoanlaittoa en viitsi harjoitella, vaikka harjoitus tekee mestarin, räjähdys-ja tuhoutumisvaara on suurempi kuin saavutettu hyöty.


Rakkaat, harjoitus tekee mestarin ja jos ei tee väittäkää ainakin niin! Ja menette ihan täydestä. Muistakaa asioissa pitää näkyä käsityöläisyyden leima. Ja kukaan ei uskalla väittää vastaan!

Ja katsokaa, käsittelen käsitöitä, lukekaa siis!


1 kommentti:

Suski kirjoitti...

Rahaa menee hirveesti hukkaan kun rähmäkäpälät alkaa hommiin. Mutta aivan samaa olen itse pohtinut viime päivinä, että jotain pitäs alkaa tekee. Myös minulla on rähmäkäpälät ja kova hinku tehdä niillä jotain. Kiitos kannustuksesta! :)