torstaina, lokakuuta 18, 2007

Jalka


Jokainen itseään kunnioittava ihminen hankii jalkaansa pinkin tukisiteen. Köpöttelin apteekkiin tänään ja ostin uuden tukisiteen jalkaani. Oli pakko ottaa niitä neonvärisiä. Kasarimeininki rules. Ja on se aika söpö. Ja huomatkaa kuinka se sopii sisustukseen.
Tylsistyttää tämä kotona istuminen. Ulkonakin paistaa aurinko ja voisi vaikka ulos lähteä, muta ei. eihän sitä kaikkea voi saada. Toisaalta pakko lepoa. Harvoin sitä tulee keskellä viikkoa istuttua kotona, laiskotellen verkkareissa ja ilman meikkiä.
Kyllä Minulla on kriisi, olen sihen päätynyt. Ihmisen elämä kuulemma kulkee seitsemän vuoden sykleissä. Olen huomannut, että se on aivan totta. Kun lasken aikaa taaksepäin, inulla on n. seitsemän vuoden syklit pitäneet erittäin hyvin paikkaansa.
Tuossa keväällä Homssun elämään tuli suuria mullistuksia ja hitaasti lämpeävän temperamentin kun omistan alan pikkuhiljaa sopeutumaan, käymään läpi ja hitostako minä tiedän. kriisiytymään sen ikuisen kysymyksen äärellä: Kuka minä olen?
Tässäkin muten huomaa kuka on tosi ystävä ja kuka ei. On niitä jotka yhä vieläkin jaksavat kanssani jauhaa tätä "kriisiäni" ja niitä joiden mielestä olen vain ikävä ja huonotuulinen. Muistakaamme, että jokainen meistä on erilainen ja reagoi erilailla asioihin.
No mutta aasinsillalla, seuraavaan asiaan, eilen alkoi kolmoselta uusi sarja Heroes. Se on mahtava. Tavalliset ihmiset huomaavat omistavansa voimia. Mainiota. Olen nähnyt jaksoja jo aikaisemminkin, ja sekoksi tuntui menevän. Mutta en katsellut silloin jaksoja niin tarkkaan, että juonta olisi liikaa paljastunut. Ehdottomasti suosittelen. Tästä sitten onkin hyvä alkaa etsimään vastauksia kysymykseen, kuka minä olenkaan ja mikä on minun tarkoitus!
Olen aina tiennyt olevani, minäkin, jotenkin erikoinen ;);) ;);););) ;)
-H-

Ei kommentteja: