sunnuntaina, marraskuuta 25, 2007

Joulu vol 3, innostus

Olen tänä vuonna hävyttömän innostunut joulusta. Olen jo jonkin verran huolissani itsestäni. Kyseessä on siis ihminen, joka on viimeiset 10 vuotta saarnannut joulun kamaluudesta. Nyt minulla on joulukriisi. Olin tänään katsomassa joulkatua ja samalla kävin hengailemassa stockmannin tavaratalossa. Eksyinpä joulutilpehööriosastolle. olin vannonut itselleni etten osta mitään. Aikaisempaan krjoitukseeni viitaten, missä paruin teatterissa, olin taas itkun partaalla, katsoessan joulukalentereita. Ostinpa muuten niitä joulukoristeita, mikä sinänsä on täysin naurettavaa, sillä minulla ei ole joulukuusta, koska en edes leiki viettäväni joulua kotona. Nyt ne roikkuvat omassa joulunaisessani. Minulla on sellainen ikeasta ostettu naisfiguuri, joka on oikeasti vaatepuu, joulusin aina koristelen sen valoilla.

Siellä oli kaikkea niin ihanaa tilpettä. Olisin halunnut ostaa joulukuuseen ihania palloja, mutta kun se puu uupuu ja vietän aika varmasti rakkaan siskoni ja hänen perheensä kanssa joulua ja siskoni ja minun käsitykset joulukoristeista eroavat hiukan. On hänelläkin toki ihania koristeita...
Ensi lauantaina saa avata kalenterin ekan luukun. En ole vielä ostanut kalenteria, olen vasta ihaillut Ostan itselleni kuvakalenterin, ne ovat parhaita.
Kuolasin myös ihanien joulukorttien perään. Siellä oli aivan ihania mamma muu ja Pettson&Findus- kortteja. Taidan tänä vuonna ylittää itseni ja laittaa joulukortteja postiin. Inhoan tekstiviesti-joulutervehdyksiä, ne ovat niin kovin tunteettomia.
Olen innoissani joulusta, ja kaikkein eniten jouluvaloista ja kaikesta kimaltavasta.



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joulu on ihan helvetin jees. Tosin en ole enää niinkään lahjojen perään, vaan nimenomaan tunnelma on tärkeää. Toki nautin siitä kun lapset saavat hepulit kaikista lahjoista. :-) Kaupallisuus on kyllä saanut jo naurettavia piirteitä...

Anni kirjoitti...

niin ja se ruoka.... Ja se SUKLAAAAAAAAAAAA!