tiistaina, syyskuuta 09, 2008

läski ja ruma vol.2

Joskus aina sattuu näitä aikoja.
Läski ja ruma päiviä.
Läski ja ruma on ennemminkin typistetty kuvaus tästä tunteesta.Se on ylenmääräinen alemmuudentunne.
Ja pitäähän sitä olla vertailukohta. Ei sitä voi tuntea itseään huonoksi, jos ei ole mitään mihin verrata.
Minulla on onneksi vertailukohteita.
Minulla on kaksi siskoa. Erittäin hyvät vertailukohteet. ( Tiedän, että siskoni lukee tätä, joten muistakaa, että minun näkökanta ei ole kovin objektiivinen... Tämä ei ole ehkä totuus, tämä on minun tämänhetkinen tunne)
Siis kaksi siskoa, kaksi isoasiskoa toinen on minua 2,5 vuotta vanhempi ja toinen 5 vuotta vanhempi. Eli aika pienet ikäerot.

-Minun molemmat siskot ovat naimisissa. Minä asun kahden kissan kanssa, eikä ketään partneria ole lähelläkään näköpiiriä.

-Molemmilla siskoilla on asuntolainaa, oma koti. Minä asun vuokralla, ei omaa.

-Minun molemmat siskot ovat kaunita ja naisellisia. Laittaisin tässä kuvat vertailukohteiksi, mutta... ( etsikää oikeat blogit)

-Molemmilla siskoilla on hyvin hoidettu ja kaunis hiuskuontalo. Minulla koneella itse leikattu 9 mm, musta piikkitukka. Minusta ei ole kasvattamaan tukkaa.

-Siskon ovat kaunottaria, toisn kuin minä. Tätini sanoin" sinun siskosi ovat kaunottaria, mutta sinä olet sillai oman näköinen"

-Minun jalkani ja takapuoleni ovat kaksi kertaa isompia kuin minun siskoilla.
Ja minulla on muhkurainen takapuoli ja sisäreidet, siskoillani on paljon sileämmät jalat.

-Siskoni ovat lahjakkaita käsillätekijöitä ja heidän maine leviää koko ajan. Meikä tykkää tuoijotella leffoja ja syödä suklaata. Niin ja nukkua.

-Molemmilla siskoilla on kesämökki, oma tai vaan miehen kautta.

-Minä olen meistä se lävistetty ja paljon tatuoitu.
Se poikamainen ja outo.

-Minä en hallitse kokkausta, enkä kodinhoitoa. Molemmat siskoni osaavat.

-Minä puhun tyhmiä, olen riippuvainen sokerista, ja pääni on niin pienen näköinen kun tukkani on lyhyt. Maha pömpöttää ja tissit roikkuu.

-Minä vihaan urheilua. Toinen siskoni on juossut maratonin ja toinen juoksee vedessä ja käy kuntosalilla. Minä makaan kotona ja lihon
Ja jään ikuiseksi vanhaksipiiaksi, koska en jaksa juosta baareissa iskemässä miehiä.
Minä olen tyhmä ja saamaton.

Kyllä helpotti kun sai valittaa.
Huomenna taitaa olla paremmin, tai sitten ei.
Sen näkee sitten.

9 kommenttia:

Rusakko kirjoitti...

Ja kuten itsekin totesit, näkökantasi ei ole kovin objektiivinen.

Villakettu kirjoitti...

Ei niin. Sitäpaitsi: sulla on parhaat tissit, pienin vyötärö, pisimmät ripset, ja eniten munaa ;))

Prisca kirjoitti...

teitä kolmea läheltä seuranneena,olisin todella onnellinen jos minulla vaan olisi siskoja...
te ootte kaikki tosi erilaisia,eikä sun vertaukset ole koskaan tulleet mieleenkään.juuri yhden siskosi kanssa pohdittiin lahjakkuuttasi kohdata lapsia.se ei nimittäin joka pölliäiseltä onnistukaan,niinkuin sulta.

Anonyymi kirjoitti...

Hieman hämmentyneenä luin kuvaustasi. Iso takapuoli, roikkuvat tissit...
En kyllä tunnistanut sinua noissa kuvauksissa.
Mieleeni on jäänyt paremminkin "kiva, reipas, iloinen, tykkää lapsista..."
Taitaa olla sinulla pikemminkin tunne eikä todellisuutta tuo rumuus. Tarvitsisit nyt isot halaukset ja jotain kivaa tekemistä ja vähän tsemppausta: oot ihana, oot ihana, oot...ihana ihminen. Ja vielä paijausta, läps läps, sille kevyesti silitellen. :=)

Anonyymi kirjoitti...

I´ll probably sit this one out. Itsesuojeluvaisto sanoo että shut the f*ck up... ;-) Koska jos minä sanon että olette kaikki todella mahtavia tyyppejä olette kuitenkin sitä mieltä että "niinhän sinä sanot, mutta ajattelet jotain aivan muuta...". Ai miten niin olen naimisissa? ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Olen samaa mieltä Stenden kanssa ainakin Homssun suhteen. Teitä muita en ole netissä "tavannut".

(Tiedän kyllä mistä blogit löytyy, mutta ei aika riitä kaikkien "häiriköimiseen")

Anni kirjoitti...

Kiitos kaikille kommentoijille, on jo paljon parempi miel. sattui nyt vaan tosi huono päivä niinkuin meistä jokaiselle.
Mutta olette ihania ja kitos kauniista sanoista.

Wäiski ja stende: Hienoa, että osallistuitte kommentointiin.
Naiset nyt vaan on tällaisia, varsinkin, jos on huono päivä.

marsu kirjoitti...

Vielä on miunkin pakko lisätä tähän soppaan oma lusikkani. Jos en tietäisi kenen blogissa olen niin en ainakaan tuon kuvauksen perusteella sitä osaisi arvata!
Sie oot ihana, upea, kaunis, siis ihan huippunainen ja mitä sitten jos et ole naimisissa, ei ne siskotkaan aina oo olleet (enkä mie) joten jätti-iso hali siulle ja kunnon läimäytys sinne persuksiin - sie oot just ihana tuommoisena kuin oot ja sillä siisti!
Ja yks juttu vielä, siehän osaat enemmän vitsejä ko siun sisko *virn*

Anni kirjoitti...

Kiitos Läimäyksestä MArsu ;) ja se vitsi juttu kyllä on ihan totta :)