sunnuntaina, elokuuta 12, 2007

Tunteella..





Katsokaa, osaan kutoa. No en oikeasti. Minä kudon tunteella. Ohjeita en osaa seurata, enkä jaksa, mutta kun on kivoja kuvia niin kyllä sitä vaan aina jotain ideoita keksii. Tunteella vaan eteenpäin. Ja tiedättekö mitä, meikä tajusi nyt vasta miten kuvia lisätään tänne.Lisään kun saan kamerani lataukseen ja toimimaan.
Nyt seuraa mainosta: tumpelot, kokeilaa Anu Harkin: Puikoissa! Kirjasta, on muuten niin helppoja ja tumpeloillekin selitettyjä ohjeita, että kyllä kannattaaa....
Ja viäl, meikällä on keinutuoli, pari kissaa ja kudon... Pitäisikö sen kertoa minulle jotain?
Ja suututtaa yksi asia, oletteko huomannut kuinka pääkallo kuosi on vallannut alaa, se on hirveää, sillä olen olut jo pitkään pääkallofani ja nyt se on niin valtavirtaa että. Ahdistaa. Niinpä päätin, muuttaa elämäni suuntaa, hylkäsin ihq pääkallolaukkuni ja ostin tilalle ihanan Audrey Hepburn- laukun, missä on kuva ko. naisesta istumassa laiturilla tms. Yksi maailmankaikkeuden kauneimmista naisista. Ei ihan heti huku blondimassoihin.....
Homssupomssu

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvältä näyttää :)
Sulle on nappi mun blogissa, käyhän hakemassa pois :)

ps. sori.. olin näköjään kommentoinut southpark-jutun anonyyminä. Ongelmana kai liian nopeat sormet?

Anni kirjoitti...

KIITOS!!!!!!
Vielä kun osaan siirtää bannerin sivuilleni.....
APUA!
insinööri minussa on nukahtanut...

Anonyymi kirjoitti...

hih! Arvaa vaan kauanko mulla kesti ennenkuin tajusin itsekseni kuinka se siirretään.. Jotenkin näin se meni: Klikkasin sitä kuvaa hiiren oikealla napilla ja valitsin sieltä "tallenna kuva nimellä..." Mulla tää kones ainakin laittoi sen sinne talteen missä muutkin kuvat on? Ja sitten vaan lisäsin sen blogiin niinkuin muutkin kuvat :)
Helppoa, näin jälkeenpäin.