perjantaina, elokuuta 31, 2007

vikaa, vikaa, vikaa...

Olen oikeasti huomannut, ihan oikeasti, että minussa on jotain epänormaalia. Ihan oikeasti. Listaan nyt asioita, jotka minua huolestuttavat.

- Tänään läheisen metro aseman eteen oli parkkerattu ambulanssi, kävelin ohi sitä hipoen.
Kotona oltuani hetkisen huomasin, että ikkunani alle oli parkerannut paloauto ( pojat taisi käydä vain kaupassa). Ja nämä kaksi asiaa riittivät antamaan minulle niin hyvät vibat, että koko päivä on pelastettu.
- Töissä oli sellainen mies sijainen tänään, ei voinut olla paljon minua nuorempi. Se meinasi pudottaa leukansa paikoiltaan, kun jutellessa tuli ilmi, että en juuri hengaa baareissa. Loppu päivän se jotenkin tuntui väittelevän minua. Juoksi pakoon kun huomasi minun kutovan lapasta.
-Iloitsen syksystä. Ensimmäisen kerran elämässä. Odotan pimeää ja kirpeää ilmaa. Pimeä, minä vaiko vuodenaika? Kuka haluaa kaamosta!
-Täydellinen viikonloppu on kun saa vain katsoa leffoja, lukea ja kutoa ja syödä hyvin. Ottakaa nyt herrantähden ikäni huomioon!
- Loppujenlopuksi pidän lipuntarkastajista ja aina kun matkustan julkisella, odotan heitä.
-Olen lopettanut kahvin juonnin ja juon vihreää teetä.
-Puhun kissoilleni.
-Kotini huonekaluilla on oma elämä ja ne juttelevat keskenään. Ei ääneen, en kuule vielä ääniä, joita ei pitäisi.
-Muumipappa ja meri on yhä vieläkin suosikkikirjani, vaikka siskoni väittää sen olevan outo, kauhea ja ahdistava.
-Pidän nukkumisesta. Unet ovat ihania, rakastan nukkumista.
- En vieläkään suostu syömään mitään ruokaa, joka on valmistettu kaalista ( siis ei raa'asta).
- En yhä vieläkään pidä ihmisistä, koska suurin osa on kuitenkin tyhmiä ,eikä ymmärrä minua.

Niin rakkaat ystävät... Mitä tähän nyt enää sanoisi.
-H-

4 kommenttia:

Rusakko kirjoitti...

hmmm. voisi luulla, että ollaan sukua ;)
Kuulostaa mielestäni ihan normaalilta.

Anonyymi kirjoitti...

Hmm.. ei kannata hirveesti huolestua omasta outoudestaan :)
Mä juttelen meidän kolmelle kissille kaiken aikaa, nytkin samalla höpötän pienimmälle kun se yrittää maata näppiksellä mun sormien päällä ettei mulla olisi muuta vaihtaria kun rapsuttaa sitä..
Ja sitte: Muumipappa rulettaa, aina ja kokoajan. Siitä vie voiton vaan hetkellisesti hattivatit, nuo mainiot jampat sähköisessä jengissään!

Anni kirjoitti...

Niin rasavilli visarali, joskus taru on totuutta ihmeellisempää!
Niin nuo mainiot jalattomat ömmeltäjät, jotka vaanivat hemulia, joka vei ilmapuntarin ja poltivat niiskuneidin otsahiukset...

Anonyymi kirjoitti...

Niin, mitäs tuohon sanoisi muuta kuin, että minusta kuulostat ihan normaalilta. Kaikki muut ovat outoja.