tiistaina, elokuuta 28, 2007

vainoharhainen eli paranoidi...

Olen vainoharhainen pahasti... olen kuullut siitä pari kertaa elämäni aikana ja alaln oivaltaa totuuden viimeinkin.
1. Olen vakuuttunut, että minulla on joku tappava tauti, joka tappaa 100 %sen varmasti. En vain tiedä sitä, eikä kukaan mukaan.
2. Olen varma, että olen tuhonnut valinnoilla ja käytökselläni x määrän ihmisiä elämän ja maailankaikkeus kostaa sen minulle, kun sitä vähiten odotan.
3. Jos en lenkkeile ainakin neljää kertaa viikossa paisun kuin pullataikina. Eikä sillai mitenkään normaalista, vaan yhtenä aamuna herään ja vyötärön ympärykseni on 200 cm ja taas kuolen. Rumana ja yksin. Kissatkin ovat tukehtuneet alleni.
4. Olen varma, että varsinkin iltaisin julkiset kulkuvälinet pursuavat hulluja, jotka ovat valmiina ja aseistettuina vanimassa tappaakseen ja paloitellakseen juuri minut.
5. juuri minun kämppäni saattaa syttyä palamaan tai räjähtää ilman mitään syytä.
6. ihmiset tuijottavat minua tai ainakin minusta tuntuu siltä. Varsinkin keski-ikäiset miehet.
7. Olen vakuuttunut, että kissani voivat räjähtää, jos hoidan niitä väärin ja joudun vankilaan, kissojen räjäyttämisestä.
8. Odotan päivittäin postilaatikostani tipuvaa ilmoitusta, jossa vuokrasopimukseni sanotaan irti.
9. Pelkään jääväni asunnottomaksi ja mitäs minä sitten kissoille teen.
10. joka kerta kun pomo haluaa puhua kanssani olen varma, että saan potkut.
11. Olen varma, etä olen kamala työtoveri ja kaikki puhuvat pahaa minusta selkäni takana. Tai sitten itkevät itsensä iltaisin uneen takiani.
12. Eteeni tulee yllättävä tuhansien eurojen rahareikä, eikä minulla ole varaa.
13. Aina kun ostan jotain epäterveelistä, varsinkin viikolla, olen varma, että kolesteroliarvoni ja verenpaineeni nousevat taivaisiin huonojen elämäntapojeni vuoksi ja kuolen. Taas. Ja herään 300 kiloisena.
14. Joka kerta kun tarkastajat tulevat yleiseenkulkuvälineeseen, olen vakuuttunut, että lippuni on vanhentunut, tai se ei ole mukana. Ilman mitään syytä.
15. kaupasta ulos lähtiessäni pelkään, joka kerta, että hälyttimet ovella alkavat soid, ilman mitään syytä.
16. Kaikki vihaavat minua.
17. Syttyy kolmas maailmansota ja minut teloitetaan koska olen pakana.

En minä silleen vainoharhainen ole, silleen pahasti. Entä jos tämä kaikki onkin totta. Ja jos on niin olen minä aika tärkeä ihminen, maailmankaikkeus ja kaikki.
Mutta aika sillai normaali minä kuitenkin olen.... Heh. kai.
Jos tätä ei oikeasti kukaan luekaan. Tuo laskuri ehkä huijaa.


Homssu

2 kommenttia:

Villakettu kirjoitti...

Nomutta, tuohan kuulostaa ihan normaalilta :D
Terapiaa?
pus.

Anni kirjoitti...

ELÄMÄ on paljon jännempää ilman terapiaa!!!!!
Hali takas!