maanantaina, heinäkuuta 02, 2007

Oharit

Olen tottunut niihin, ohareihin. Niitä sattuu varsinkin jos on miesten kanssa tekemisissä (anteeksi yleistys, mutta niin se vain on). Miehet ovat hiukan yksinkertaisempia, eivätkä oikein osaa lukea rivien välistä. Esimerkki: haluat seuraavana viikonloppuna tavata miesystäväsi ja harrastaa villiä seksiä, kunnollisena naisena lähetät tekstiviestin tai kysyt puhelimessa, että tulisitko käymään viikonloppuna, tehtäisiin vaikka jotain kivaa, vaikka joku leffa.... Vastaus: ei mua oikein mikään leffa kiinnosta, ei siellä oikein mene mitään hyvää. Eli kysykää suoraan. kiinnostaako villi seksi kanssani?. Silloin mies saattaa tajuta, että sinulla oli jotain takaa-ajatuksiakin, ai sitä sä tarkoitit..
anteeksi miehet, olette te kivoja, mutta enpä usko, että tekään naisia vain kehutte... Juu, juu yleistystä, älkää nyt ärsyttäkö minua enempää!!!!!!!!:(

Mutta takaisin niihin ohareihin, tänään minulle teki oharit mies, jonka en olisi ikinä uskonut tekevän ohareita. Kaikki alkoi näin: työpaikallani oli palaveri, jonka aikana puhelimeni oli äänettömällä taskussani. Kun palaveri loppui, otin puhelimeni esiin ja ahaa, joku oli soittanut. Joku oli minua muistanut. Etsin numeron esiin ja aikani outoa numeroa ihmeteltyäni , tajusin sen olevan pankkini numero. Kauhuissani soitin kyseiseen numeroon ja olin valmistautunut mihin vain. mielesäni juoksivat kaikki mahdolliset mahdollisuudet aina siitä, että oli ylittänyt tietämättä tilini 1000e:lla tai luottokorttini oli huomaamattani varastettu ja joku oli sillä shoppailemassa. Se oli palvelunumero ja hetken mukavaa jonotusmusiikkia kuunneltuani, vastasi erittäin mukava miesääni pankin nimellä ja kysyi miten voin auttaa. Kerroin ääni täristen, että minulle oli soitettu tästä numerosta ja mitä asia siis koskee.
Pankkipoika: antaisitteko nimenne ja henkilötunnuksenne, niin pääsen tietoihisi ja näen miksi sinulle on soitettu.
Annoin.
Pankkipoika: Jaa, meillä olisi nyt näitä pankkinne kanta-asiakas etuja..
Minä: mitä!?Mä olen töissä, en mä nyt rupea kanta-asiakas eduista juttelemaan!
Pankkipoika. No, jos toiste sitten soitellaan, oletkos sinä lomalla jossain välissä?
Minä: No en ole, joka päivä töissä.
Pankkipoika: No, jos tässä vaikka joku päivä viiden aikaa soittelisin, olisiko hyvä, jos vaikka tänään soittaisin?
Minä: Joo, kyllä se sopii, soita sitten.

Ja tiedättekö mitä, pankkipoika teki minulle oharit, se ei koskaan soittanut takaisin. PANKKIPOIKA! Ja sekin teki minulle oharit. Pankkipojasta en olisi sitä koskaan uskonut.
Uskoni miehiin on mennyt, miettikää nyt pankkipoika ja teki oharit. Ja minä odotin sitä soittoa!
Hyvä pankkipoika, jos luet tätä juttua, ole hyvä ja soita mahd. pikaisesti ja pyydä anteeksi! Ja laita lisää rahaa tililleni!
Kuvitelkaa nyt pankkipoika.... Mihin on tämä maailma mennyt?

Vastaus

Ei kommentteja: