sunnuntaina, huhtikuuta 06, 2008

Kuvia

Minulle on valokuvat ja kuvat yleensäkin aina ollut erittäin tärkeiä. Valokuvat ja kuvat kertovat paljon. Yksi kuva kertoo enenmmän kuin tuhat sanaa. Tästä olen aivan samaa mieltä.
Minulla on kotona esillä tärkeitä valokuvia. Mutta on olemassa pari kuvaa, jotka ovat minulle tällä hetkellä erityisen tärkeitä, tunnetilojensa takia. Ja haluan jakaa ne muidenkin kanssa ja itseni kanssa...
Tältä minusta nyt tuntuu.
Kuvat on otettu n.20 vuotta sitten ja kyllä se olen minä. Kuvien laatu on huono, koska skannerini ei ole toiminnassa juri nyt ja kuvat ovat kuvista otettuja.
Ennen näiden kuvien ottoja vietin kuukauden töölön sairaalassa, kun päätäni hiukan leikeltiin.

Nämä kuvat kertovat minulle tunnetilojen lisäksi sen, että jos olen tuostakin selvinnyt niin tästäkin mennään läpi, vaikka mikä olisi. Yllä olevassa kuvassa näkyy vain osa pääni arvista.


Tässä kuvass olen juuri pässyt sairaalasta, koska pääni on vielä siteissä.
Tällaista tällä kertaa!
Kevät tulee ja kissat on ihania!
Haleja kaikille, Homssu
ps. tässä blogivinkkiä

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

muistan kuvat mutta huomaatko sinä hymyilet,joten kyllä elämä voittaa. haleja

Anni kirjoitti...

:)